El club

El Tarragona Futbol Club torna a la ciutat. Com el ressorgiment de l'au Fènix, amb més força i empenta que mai.

La filosofia del Club emprada al segle XXI serà la següent:

• Tarragona Futbol Club, club social. Volem fer del Tarragona un club obert, per a tots, implicat en activitats culturals i esportives a la nostra ciutat per promoure l'esport entre tots.
  • Tarragona Futbol Club, per tothom. No volem que cap nen deixi de jugar a futbol per motius econòmics, per tant, realitzarem un sistema de beques per poder ajudar en la mesura que sigui possible, a les famílies amb menys recursos econòmics. De la mateixa manera, volem oferir unes quotes anuals justes, jugar a futbol no hauria de ser un luxe.

En conclusió, no volem recuperar només l'aspecte esportiu del Tarragona Futbol Club, sinó també el seu esperit de club de la ciutat, un club per tota la gent de Tarragona, just i assequible, però també competitiu, respectant l'esport just, fomentant el respecte, la tolerància i el treball en equip a tots els nostres equips.

Aprofitem per donar-vos la benvinguda

Atentament, Junta del Tarragona Futbol Club.